måndag, augusti 27, 2007

On it again

Jodå, jag är så redo så. Har köpt ett nytt block och tagit av mig sommaruniformen. Till och med (förgäves) försökt låna ihop lite kurslitteratur på KTB. Och nu sitter jag här, uppe i god tid, med frukost och kaffe och goda intentioner.

Mestadels. Vissa saker skall ändras från och med nu. Det har jag bestämt.

I övrigt hoppas jag att man inte har sett det sista av den här sommaren. Den är redo för rond två, det säger jag, och när jag är hemma från utlandet kommer den vara i full pompa och ståt. Jojomen. Med en och annan ledig dag, och sjungningar och tisdagsöl och nattbad.

1 kommentar:

Julia sa...

Tar du med den (sommaren) från utlandet då? Shit vilken fest det kommer bli på lördag - 19 (ja, du läste rätt - nitton that is) nollor anmälda. Stackars du som missar det hela, men hoppas din fest blir kalas den med! Hälsa P och gratta