tisdag, augusti 30, 2005

Tro på Gud

Min kyrka är fin och toppen (trots hemsidan), och jag var där ikväll på mässa. Det var skönt - efter anatomitentan kanske jag skulle ta och försöka engagera mig lite i den.

En dam pratade i radio en dag utan att tänka på konsekvenserna. Ajja.

Annedahlskyrkan var stängd idag vid lunchtid när jag hade en stund över och tänkte kika in. Skolan var tröttsam och jag hoppas att det blir mer inspirerande när föreläsningarna kommer igång.

Agneta i affären lät trött och sur när hon sa "du-vill-ha-en-hundralapp-i-handen-ja", men det var nog inte på mig. Hon hade nog sovit dåligt, och klockan var fem minuter innan stängningsdags. Jag handlade mat, för jag måste äta lite.

Linsgrytor tar ungefär 40 minuter på sig att koka ihop sig och bli gottiga. Börjar jag nu är jag klar vid halv elva.

Inga kommentarer: